10 Şubat 2015 Salı

Fırında sebze mi olurmuş ? Harika olurmuş!!!

Evet herkese mutlu bir salı diliyorum dışarıda lapa lapa kar yağıyor bugün dersim yoktu o yüzden geç bir kahvaltı ardından da geçbir öğle yemeği yaptım bugün fırında sebze gibi uydurma ama bir o kadar da lezzetli bir tarif yazıyorum tarif bile denmez aslında evde ne sebze var ise yıka doğra fırın tepsisine diz. Sonra üzerine zeytin yağı gezdir tuz ve pul biber ekle 180 derece fırına yolla gitsin ! Yanında da mis gibi light yoğurtla harika bir öğle yemeği oluyor şimdiden herkese afiyet olsun sağlıklı kalııın !!  

Not:ben sebze olarak havuç,brokoli ve brüksel lahanası kullandım ama kabağı da şiddetle tavsiye ediyorum harika oluyorr. Bu arada kabak benim en sevdiğim sebze yakında kabakla yapılan alternatif tarifleri ekleyeceğim takipte kalın. :)

1 yorum:

  1. Görüntüler harika, tebrik ederim... (Resmi internetten mi aldın?)

    YanıtlaSil