5 Şubat 2015 Perşembe

Bu şirin şeyin adı fırında omlet

Öncelikle herkese günaydın artık neredeyse öğlen oldu ama tatil olması sebebiyle bu saatler daha sabah benim için :) Her gün aynı kahvaltıdan sıkılan kardeşimin isteği üzerine bugün değişik ne yapsam diye düşündüm ve aklıma fırında şirin muffin kaplarımda omlet yapmak geldi çok tatlı oldular hem hafif hem doyurucu işte tarifi ;) 

Malzemeler:
1 yumurta 
1 yemek kaşığı kepekli un 
1 light üçgen peynir
1 çay kaşığı kabartma tozu
Pul biber 

Yapılışı:
Tüm malzemeleri çatalla çırptım sonra muffin kaplarıma bölüştürdüm bu ölçülerden 2 porsiyon çıktı gayet doyurucu oldu. 200-250 derece önceden ısıttığım fırında 10 dk da oldular. Herkese afiyet olsun!!! :) 

1 yorum:

  1. Hani yeni gönderiler? Bekliyoruz ama... Kızımın bloğu çok güzel... Kızım aynız amanda ilk hastasını hayata döndürdü dün; seninle gururu duyuyorum...

    YanıtlaSil